luni, 16 noiembrie 2009

Nu ar trebui sa ne fie frica sa recunoastem cum suntem noi de fapt, nici fata de prieteni si nici fata de cei cu care lucram si ne sunt sefi. Suntem toti oameni si toti gresim si mai mult, majoritatea facem exact aceleasi greseli. Nu incerc sa spun ca sunt justificabile greselile, desi poate unele sunt. Toti ne straduim sa parem mai buni, mai bine pregatiti, mai destepti, mai decat suntem in realitate, asa ca o persoana care recunoaste ca uita, ca face greseli nu este ceva de criticat. Din contra, consider ca iti trebuie curaj sa recunosti anumite lucruri, mai ales in fata omului care iti plateste salariul. Si cred din suflet ca exista oameni care nu te desconsidera doar pentru ca esti sincer.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca ar trebui sa iti schimbi jobul ...

Adi

PRIETENA spunea...

Nu Adi, ai inteles gresit. jobul nu a fost niciodata o problema si nici colegii, vorbeam de o anumita situatie care se aplica oricarui job.

Anonim spunea...

Inseamna ca am considerat lucrurile de o gravitate destul cat sa iti dai demisia ... My bad!

Oricum, bine scris ast post!

Adi

P.S. De ce nu scrii mai des? Se vede ca ai un vocabular bine dezvoltat ... Nu subiecte, timp sau ti-e oarecum teama? :)

PRIETENA spunea...

Eram destul de revoltata cand am scris postul si probabil din acest motiv ti s-a parut ca lucrurile sunt grave :)
iar la scris mai des...imi doresc acest lucru foarte mult iar momentan sunt in faza de "educare" a bloggerului din mine. Subiecte am, timp mi-as gasi, teama o voi depasi la un moment dat :D

Loredana spunea...

Am intrat acum sa citesc aceasta insemnare si m-am amuzat sa vad cum se leaga de ce am zis azi.

A recunoaste ca ai gresit - a-ti asuma cu alte cuvinte si reusitele dar si greselile - tine de a avea coloana vertebrala. Aceasta e valabil si in zona privata si la serviciu. Nu mai sunt multi cei ce isi asuma si greselile. Sa ne uitam doar cum se reactioneaza atunci cand ceva are succes - si cine isi asuma meritele intr-o echipa (daca vorbim de birou) si cum se reactioneaza si cine e de vina cand lucrurile nu merg bine.

Oamenii ar trebui sa ii aprecieze pe cei ce sunt onesti - din toate punctele de vedere. Eu una ma bucur atunci cand ii intalnesc.